JellyPages.com

Pages

Saturday, April 30, 2011

Contest gambar Laptop Lappy



~hi..harini saya join contest nie pulak...heheheh~
Jom join kengkawan...
berminat,silalah klik header kat atas tue yer.
:.nie pulak layout lappy saya.:
napa saya pilih Lee Min Hoo eyh??
ini kerena saya sanagt addicted dengan cerita boys over flower
he's awesome and sangat sweet plus handsome..
Besides,pic nie macam sumber inspirasi lah...coz tenungan dia..
wow!mempersonakan.

~Dengan ini,saya menjemput mereka-mereka yang gojes untuk join:






5 comments:

Chegu Zubir said...

Salam new blogger

Segmen : Mari Promote Blog

im new folower of u

MesmeRize Me said...

salam....
tq drop ur comment and suggestion :))))))))

..gugu.. said...

waaaaaaaaaaa tiru kte~
heheh tq join..

MesmeRize Me said...

heheheheh..
mana ade tiru..
hakikat yer...ceh...
tq gak buat segmen nie...
hehehe

msredcheesecake said...

Cik surie,
Sape suruh letak gambo x bf msred nih?heeee.....xpe.sebab cik surie comey,letak la.