JellyPages.com

Pages

Tuesday, April 12, 2011

JANGAN TENUNG SAYA BOLEH TAK???

aish..awak.jangan tenung saya boleh x??
x boleh study lah macam nie!
awak buat saya malu!
buat saya nak menjerit je!

saya tahu..awak suka saya..tapi,x perlulah awak tenung saya
macam tu..malu saya tau
tgk,kawan2 saya pun menyampah!
awak jangan risau..saya x lari dari awak..
saya ada awak sorang je..dan awak pun ade saya sorang je tau!!

tp..x perlulah awak ulang banyak kali,sesungguhnya...I LOVE U!!
nilainya infinite tau!!
]
]
]
]
]
]


~kan dah cakap tadi,jangan tenung saya,awak x tenung pun saya sayang awak giler~
-kikikikikiki-

2 comments:

Ain Ilyana said...

omaigodddd!!!please la surie.hahah.:DDD

MesmeRize Me said...

ahahahhahahha....jgn jeles