JellyPages.com

Pages

Wednesday, April 27, 2011

"MUMMYLOVERS MENCARI BLOG UTK DIREVIEW

~ha..disebabkan follower saya tak sampai lagi 100,jadi dengan sukacita nya saya join
segment mummylovers nie~
kalau korang berminat,sila lah click header blog mummylover DI ATAS ye...

~eh2 jangan salah anggap ye..ini bukan mummy lover..ini adalah pemilik blog iaitu saya~
harap2 dengan join segment nie,perjalanan blog saya lebih menarik dan MANTOP!!!
heheheh

comment for mummy:
~blog mummy memang best coz banyak tutorial...saya sangat suka...~



2 comments:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

THANKS JOIN DEAR!!
HEHEHEE..NANTI MUMMY BUAT TUTO LAGI EKSS..
SAMBIL2 TU SHARING PETUA..MOH LER SHARING SESAMA..

BLOG INI AKAN DIREVIEW PADA:

REVIEW1
29/04/2011
6:00 PM

DAN

REVIEW2
30/04/2011
10:00PM

pssttt: selalu lar ping entry di laman fb untuk blogger untuk meningkatkan lagi trafik blog..
1- sahabat blogger
2- blogwalking widget
3- kelab blogger

keep it up blogging ya dear!!

MesmeRize Me said...

tq mummy....hehehe..nanti saya ikut apa yang mummy sarankan..heheh