JellyPages.com

Pages

Monday, April 4, 2011

Rindu Ibu & Abah,Kampung Halaman & Adik-Adik..

macam2 perkara berlaku minggu nie..masalah yang macam dah ke jalan buntu
saya dah x tahu macam mana nak hadapinya lagi
walaupun luaran nampak kental..tp dalaman hanya Allah yang tahu!
Ya Allah berilah kekuatan kepada hamba mu ini...hanya kapadaMu aku memohon kekuatan,penerang jalan-jalanku sepanjang di bumi Dungun ini ya Allah..
hanya satu ku pinta di saat ini,kukuhkanlah ukhwahku bersama rakan-rakan2ku...
kerana hanya mereka daku ada disaat ini

Oh ibu...aku rindu padamu...dah lama x balik rumah..x sabar rasanya..Ya Allah,panjangkanlah umurku,berkatilah perjalannku pulang ke rumah pada minggu ini.sesungguhnya aku btul2 perlukan ibuku...
kalau betul2 umurku x panjang,biarlah daku menghembuskan nafas terakhirku di pangkuan ibuku...
~I LOVE U IBU~

Kepada Siblings ku..akak sayang korang..jaga diri baik2..selalu buat hati ibu & abah kita senang..akak akan sentiasa doakan kejayaan korang!!!!

2 comments:

♥misz nana♥ said...

nana pun rindu fsmily :)

MesmeRize Me said...

wa....sedih..jom balik umah...saya kc tumpang naik Limo 44 penumpang