JellyPages.com

Pages

Saturday, May 28, 2011

kekok

haih...kenapa lah saya ni 

pemalu sangat hah??
Adoila...korang mesti x de masalah nie kan..saya sangat pemalu...even dengan

Saudara mara
korang mesti suka budak-budak kan?
alkisahnya,saya sangat kekok nak layan budak-budak  tambah-tambah lagi yang mulut becok,berlari sana sini...
huih...memang x pandai.
tapi...kalau

Baby..
Pandai pulak saya nak layan..yela..bukan susah pun...ambik dukung,agah2 sket..sudah sure2 sepanjang hari saya boleh main dengan diaorang...
adakah sebab saya punye self esteem kurang??
tapi...dengan

Kawan-kawan
boleh pulak saya huha sana sini kan...risau jugak kalau orang cakap saya menyombong..tapi hakikatnya saya pemalu lah!..huhuhuhu







2 comments:

msredcheesecake said...

Cik surie,
Msred pon pemalu.tapi bila time tak malu mulut sgt bising....hheeee

MesmeRize Me said...

kan misred..low self esteem kot saya nie