JellyPages.com

Pages

Friday, May 27, 2011

Tiada Dara

salam.. 
hm..betul ke sekarang muda mudi + belia tak kisah pun if pasangan dia sudah tiada dara??
bagi saya..saya sangat kisah kerana ianya mencerminkan peribadi kita..
Tapi,if girl tue betul-betul sudah

tiada dara,kita tidak boleh nak salahkan perempuan sahaja..

Tetapi lelaki juga bersalah..kadang-kadang x faham dengan lelaki nie,nak isteri yang suci bersih+ solehah sedangkan dia sudah pun

merosakkan perempuan lain.betul tak??

Jadi lelaki perlulah hormati wanita,jangan nak buat stok geli-geli pulak..
Memang tak dapat balasannya sekarang,tetapi kita tak tahu di kemudian hari...
Jadi bertanggungjawablah dengan apa yang telah di lakukan.tak kira lah lelaki atau pun wanita..
Jaga hubungan sosial kita untuk keberkatan di masa depan.

Ada Yang Cakap,kita boleh tahu perempuan ada dara atau tak dengan beberapa cara..tapi tak tahu la betul atau tidak. Credit to:ace striker
1)Retak pada bahagian kanan dan kiri tapak tangan kanannya menandakan gadis itu sudah tiada dara. Jika gadis itu masih dara, telapak tangannya samada sebelah kiri atau kanan tidak akan retak. Keretakan ini kelihatan jelas dengan urat-urat walaupun tangan gadis itu lembut. Sebalikknya gadis yang masih ada dara akan kelihatan kiri dan kanan telapak tangan kanannya licin dan lembut. Sebaliknya mereka yang tiada dara, jika ditekan pada bahagian kiri dan kanan tapak tangan kanannya, warna pucat akan berlaku dan lekukan akan kelihatan terlalu mudah menolak balik ke asal. 

2)memerhatikan pada bahagian tengah tapak tangan kanannya. Jika terdapat garisan yang terputus pada bahagian tengahnya bermakna gadis telah hilang daranya. Akan tetapi garisan itu tidak putus bermakna gadis itu masih suci.


3)menyentuh ibu jarinya dan genggam selama satu minit. Jika ibu jarinya panas dan kelihatan merah apabila dilepaskan dari genggaman anda, gadis itu masih dara.
Akan tetapi jika jari itu kelihatan kecut dan pucat walaupun panas, gadis itu sudah tiada suci lagi.

4)jari kelingking pula anda hendaklah memegang jari kelingking gadis itu dengan sedikit kuat selama seminit, kemudian lepaskan. Tanyakan kepadanya bagaimana rasa jari kelingkingnya setelah digenggam dan dilepaskan.

Jika gadis itu mengatakan tiada rasa apa-apa, bermakna dia sudah hilang dara. Tetapi jika dia berkata sesuatu yang sebagai contohnya, berdenyut, berdebar jantungnya, tersentuh perasaan pada hatinya atau setidak-tidaknya sedikit sakit yang berdenyut pada jarinya, maka gadis itu suci.

****Biasanya sentuhan yang saya maksudkan ini hanya boleh dilakukan antara lelaki dan perempuan sahaja. Jika perempuan dengan perempuan melakukannya ia tidak memberi kesan kepada yang melakukannya.****************

7 comments:

msredcheesecake said...

CIK SURIE,
LELAKI NGAN POMPUAN JE KE?ALA... CAM NE NAK TEST MSRED ADA DARA LAGI KE TAK?MALU LA NAK SWOH LAKI PEGANG2....KAKAKAAA....

ADA DARA LAGI KE MSRED?HHEEE

MesmeRize Me said...

hahahah...msred...ala..cara2 tue tak tahu betul ke x??cume spread the info je...yang penting hati..betul x?

Farah Shamsudin said...

begitu ke caranya??erm.. saya dah berkahwin, dah tentu2 dah xd kan.. hehehe..

cpahniza said...

yeke...hehe mcm2 la...ada gk yg ckp tgk kening...tgk bibir...tgk tumit tpk kaki...tgk punggung..opss...ha tp lelaki ja yg tau tgk kn..huhu...so pkaila yg mnutup aurat tuk d elakkan dr difitnah...

MesmeRize Me said...

cpahniza:ye sy sokong kamu!!
Farah:haha...cer try...mane la tau kn

Fariza Othman said...

@Msred: bukan ke kite tau sendiri yg kita ade dara ke x.if yakin wat pe nak suruh laki test kn x?

xoxo,
fariza

MesmeRize Me said...

Fariza:tau x pe...sokong!