JellyPages.com

Pages

Wednesday, June 22, 2011

Picnic At Balok

Walaupun dah lapuk..saya nak juga cerita aktiviti saya dua minggu lepas..
2 minggu lepas saya bersama bff saya berkelah di Pantai Balok..hehehe..
best sangat.
Pantai Bukan Balok..Cedok Kat google je.

Kami bukan berkelah macam beli KFC ke ,McD ke..ataupun Nasi Bungkus..kami masak ye kawan-kawan..heheheh
antara juadahnya:
sotong masak merah
Sambal tempoyak ikan bilis
Gulai Lemak Ayam
Dan juga Ulam-ulaman
Tadaa..

Dan inilah bestfriends ku itu
Aduh...Rindu mahu hangout bersama mereka lagi...
Diaorang nie antara salah satu kawan susah dan senang saya..
Effa:Dia dah jadi sebahagian dari keluarga saya..dia seorang yang sanggup tolong saya walaupun susah dan senang...dia juga sanggup berkorban untuk puaskan hati semua orang.I LOVE U Effa
Izzah:Saya suka & sayang dia..coz bersama dia saya rasa senang..tak tahu lah kenapa bila dengan dia,saya suka puji dia..kikiki..bukan nak bodek ke apa..memang hakikat.Dia nie hebat masak tau..taraf dah boleh kawin dah nie..hehehe..I LOVE U TOO IZZAH!



3 comments:

NuSaNa NoSa 91 said...

wahhhhhh~ laparnya tengok sotong masak merah tu.. tu feveret keen tu.. huhuu~ T_T

cik faten said...

xsuke masok blog nie sbb ade gambo MAKANAN... huarghhhhh!!!! gurlpp!! (telan air liur)

MesmeRize Me said...

hehehehe