JellyPages.com

Pages

Thursday, June 2, 2011

prince william & kate bercerai..

Prince william sudah umumkan pada hari selasa lepas, dia dan kate akan bercerai...
aish...susah jugak royal wedding nie...kawin bagai nak rak...satu dunia tau..tapi akhirnya bercerai jugak.
 Prince william kata "itu adalah salah satu kesalahan yang luar biasa dan dia tak cintakan Kate pun...memang dia akui yang dia bukan orang yang beria2 nak kahwin".& " dia cakap,dia tak akan tengok perempuan yang mengerikan lagi"Kate mengerikan???.....pening kan dengan hal artis nie..nak tau lebih lanjut sila baca dekat site nie :http://www.publicnewschannel.com/prince-william-divorces-kate-middleton-after-5-weeks/3484.html(tapi tak tahulah betul ke tak..gossip je kot)


:.:.Update...update...sesungguhnya memang gossip...sori ye readers SAYA TERTIPU...::.

4 comments:

lalat mErAh said...

siyess..?

MesmeRize Me said...

yup...siyes

E-NYCE HAN said...

hahaha tipah tertipu!! giler ko .. kal die bercerai la kn free2 je dapat tempeleng dr Queen Elizabeth..

MesmeRize Me said...

hahahahah