JellyPages.com

Pages

Monday, June 20, 2011

Sembang Lucah

oops..lelaki2 di luar sana jangan rasa offended yer...
saya buat entry ni bedasarkan pengalaman..
terutama sekali di YM a.k.a Yahoo messenger
Saya tak salah kan semua lelaki..tetapi saya betul2 tak faham...kenapa kalau chat kat yahoo mail..mula2 okay je..biasalah..tanya nama,umur tinggal kat mane..tapi mula2 jela..masuk 10 minit berikutnya...perbualan macam nie keluar

1)u...please on webcam..i stim lah
2)u..nak tengok batang i tak?
3)u..pakai apa tue??seksi tak??

dan macam2 lagi..adoilah..tyak boleh ke chat secara berhemah..kan lagi bagus..kalau nk buat stok2 gersang2..baik tak payah...macam haremm je..
bertaubatlah ok!

p/s:untuk yang mengurangkan anti penuaan dan nak buat kulit korang macam flawless gitu
silalah join promotion kat link kat bawah nie ye,,


1 comment:

cik faten said...

dekat mirc pon belambak macam nie miss... jangan layan la manusia mcm 2...