JellyPages.com

Pages

Saturday, July 2, 2011

Kepochi

Sejak jadi menganggur terhormat kat rumah nie..macam2 la kepochi dah persoalkan.

(Situasi pertama)
Kepochi:Hai,duk umah je..dapat keje dah?

mangsa Kepochi:Belum lagi tengah mencari la nie

Kepochi:Awak memilih sangat tu

mangsa Kepochi : tak la mak cik.saya tak memilih pun.ada yang dapat,tapi gaji kecik sangat.tak mampu saya nak bayar sewa,& belanja duduk sana.

(Situasi 2)
Kepochi:Tak paham betul mak cik nie,boleh si Surihani tue duduk je kat rumah tak bekerja.kalau &*^%$# tak boleh dah duduk kat rumah.mesti pergi cari keje.kurang2 boleh hulur kat mak cik nie.

*Mak cik Kepochi,terima kasih sebab ambik berat.bukan saya tak nak kerja.tapi tak de rezeki lagi..jadi doa2lah saya dapat kerja cepat ye.*





No comments: