JellyPages.com

Pages

Sunday, July 17, 2011

Sedih

Sedih bila memikirkan perangai orang.
saya tak tahu apa salah saya,ingatkan semua sudah settle but the dendam dalam jiwa tue sangat membara kot.
saya tak faham kenapa sesetengah orang susah nak memaafkan satu sama lain.Sedangkan Nabi ampunkan umatnya,Sedangkan Allah ampunkan pengikutnya.Inikan manusia yang rendah darjat nya dari para nabi dan Allah yang maha Agung.
saya bukan stalk awak,tapi saya cuma mahu tahu perkembangan kawan-kawan saya..sudah bekerja ke..sambung belajar ke..tapi saya betul2 terkejut,kenapa tbe2 kita sudah  unfriend .Sedangkan saya tak de pun sms marah awak ke..post kat facebook pasal awak ke.Cuma tadi saya nak tahu perkembangan awak.bukan awak sorang je,malah semua kawan saya.

Ketika Tidak tinggal bersama:
:.Bagi saya awak seorang yang mengambil berat
:.Baik
:.sanggup menolong orang lain
:.Tidak kedekut Ilmu
:.Saya senang berkawan dengan awak..
:.hakikatnya saya sayang awak dan semua kawan2 saya
Ketika tinggal bersama
:.Awak masih lagi orang yang sama seperti yang saya kenal sebelum nie,tetapi:
   *Awak tiba2 menjauhkan diri2
*Awak tak mesra *Awak tetap tidak boleh berkelakuan seperti biasa,walaupun saya sudah mintak maaf,bila saya tanya apa salah saya,awak langsung x nak berterus terang

Okayla..saya nak mintak maaf banyak2..banyak benda yang saya terhutang budi pada awak.harap2 saya ada peluang untuk membalasnya.sekian.




1 comment:

msredcheesecake said...

Salam,
Sifat pemaaf tu membuatkan wanita mempersona... Kalau msred tanya dia sendiri kenapa tetiba jauhkan diri...

Jemput join segmen, tengs....

http://msredcheesecake.blogspot.com/2011/07/segmen-msred-my-favorite-photo-and-why.html