JellyPages.com

Pages

Sunday, July 14, 2013

SHAWL HALFMOON FOR RAYA

Hai..Assalamualaikum..
kat sini saya nak bagitau..sesape yang teringin sangat nk pakai shawl halfmoon,
korang boleh search dekat:

okay..for the first review..
shawl halfmoon anggun zara..
shawl ni sangatla comfy,material berkualiti dan senang bentuk
kire tak menyesal lah kalau korang beli..tambah2 untuk hari raya yang bakal menjelma ni
confirm korang lagi cantik serta menawan..mihmihmihmih
yang bestnye,bila shawl ni smpai je in my hand,saya bukak bau die wangi giler,,i'm sure the owner had wash it first,before deliver to customer..i think lah..
kat anggun zara ni,saya grab design ni..



lawakan..seriuos memang selesa giler..
dan ini hasilnye..
memang tak sama ngn model..sebabnye..xde juru kamera..ni kire vain syok sendirik je
mihmihmih

2)shawl al humaira
shawl kat sini pun super cantik..
tapi saya tak sempat nk vain lagi..nanti tuggu raya lah..
x suprise lah kan..
material shawl al humaira jugak sngat comfy lagi wangi..
memang puas hati lah
untuk shawl al humaira,saya grab yang ni
soft pink..lembut lagi sopan gitu..


kedua dua shawl yang saya beli memang sesuai untuk gadis yang sopan..kerana dua2 tutup dada
so,x usahlah nak bimbang..
okaylah korang,selamat berpuasa..semoga kita beroleh keberkatan dari Allah SWT

No comments: