JellyPages.com

Pages

Wednesday, July 31, 2013

TDL VS ANGGUN ZARA

hai..salam ramadhan
mesti korang tengah sibuk nak carik shawl raya la..tudung raya la ..inner raya la..kan2
ramai kawan2 saya tnya,shawl ANGGUN ZARA or TDL(TERBAIK DARI LADANG) yang lagi bagus..
sebelum saya nk explain,terlebih dahulu saya nak cakap,entry ni bukan entry berbayar ye..ini ikhlas dari saya
bagi saya,halfmoon shawl dari anggun zara lagi puas hati..fabric chiffon die memang best dan tak mudah rosak walaupun korang cocok beribu jarum peniti kat situ..
yang ni halfmoon shawl dari anggunzara
yang ni pulak dari TDL

dua dua cantik,color vibrant..tapi dari segi fabric saya suka anggun zara..
setiap orang lain pandangan kan..
jadi terpulang pada korang..
saya cuma bagi pendapat je..

untuk pengetahuan korang,servis penghantaran bagi kedua-dua onlineshop nie,sangat bagus
within 2 days korang da bleh dapat dah
jadi bagi para penjawat awam tu,harini dah dapat bonus kan..
pe lagi,shopping till drop lah..
hehehehe

bai..


No comments: